Boris Koot / Interbellum
“Hein is een zeer ervaren en intelligent persoon. Hij weet meer uit mensen te halen dan ze zelf beseffen
in zich te hebben. Hein heeft vertrouwen en respect als hoogste in het vaandel staan en weet vraagstukken binnen zijn expertise, hoe complex ook, te vertalen naar een eenvoudige oplossing. Hij is zelf veel te bescheiden over zijn toegevoegde waarde in een onderneming en dat siert hem.”
John Vanderklift / Global MarCom Manager Pentair
“Hein heeft door de jaren creativiteit weten te combineren met realisme. Zijn advies en oplossingen hebben altijd een grote meerwaarde opgeleverd en heeft bovenal een eigen signatuur.”
John Deighton / Headhunter & Networker Eurohealthcare
“Hein knows how to help creating an idea and how to implement it. He is very consistent in following through activities. Hein helped me various time to take a message or a product feature and to create a great activity or promotion around it bringing real long lasting results. We have also worked together on restyling a company logo and housestyle. Hein will watch all details while remaining a helicopter view.”
Arnoud Brouwer / Commercial Manager at Chess iX
“I worked with Hein on several projects from developping a new business concept to corporate identity issues. During his projects at Attendo Hein always came with fresh new ideas to look at the business from another angle. He also met his deadlines. Hein communicates openly and he puts the pressure on internally to collect the necessary information he needs to get his job done.”
Rob Mackaaij / Market Information Manager at Sanofi-Aventis
“Hein is an experienced and dedicated marketing and communication manager. In former years I have worked
with Hein with great appreciation and satisfaction.”
Han Plaatsman / Shape Computers vof
“Natuurlijk kun je zelf een reclameboodschap verzinnen, maar met een “onweerstaanbare” boodschap van Hein, is de respons toch vele malen groter. Bedankt Hein!”
Ties Versteeg / Business Unit Manager Haemostatic; Will-Pharma Nederland B.V.
“Hein Slee adviseert Will Pharma al meer dan 20 jaar met succes op een persoonlijke, inspirerende en creatieve wijze. Hij heeft een grote know how van de producten en de farmaceutische markt. Daardoor is hij een welkome informatie- en inspiratiebron voor Will Pharma en kunnen wij vaak gebruik maken van zijn aansprekende marketing en reclameconcepten. Zijn kennis van het reclamevak en ideeën hebben vaak mooie en aansprekende campagnes tot stand gebracht. ”
Raymond Kouwenberg / Directeur Schoonmaakbedrijf KLIEN BV
“Dankzij de nieuwe folders en leaflets hebben we de afgelopen periode ontzettend veel nieuwe offerte aanvragen binnen gekregen. Zoveel dat we zelfs moeite hebben om alle offerte-aanvragen te behandelen. We moeten dus voorzichtig kleine gebieden gaan folderen om alle nieuwe projecten aan te kunnen. Bedankt voor je goede adviezen en mooie ontwerpen!!”